17 Situasi Ini Cukup Menakutkan..Lihatlah Sendiri!!! TAPI MEREKA BERNASIB BAIK DAN BERTUAH.

Siapa lagi yang terasa diri mereka sebenarnya memang bertuah? Tidak kira seteruk mana pun hari anda pasti anda dapat mengharunginya dengan mudah…

Dan siapa lagi yang terasa diri mereka sebenarnya malang sekali? Tidak kira betapa positifnya fikiran dan tanggapan Selepas melihat nasib mereka ini pasti ada di antara anda yang akan rasa dengki terhadap mereka ini dan ada juga yang akan rasa kagum dengan tahap nasib baik mereka ini.

Jangan terkejut tau melihat nasib baik mereka ini!

#1

Inilah dikatakan “smart tree”…adakah pokok ini yang berjaya mengelak kereta itu atau kereta itu berjaya mengelak pokok ini?

#2

Entahlah bagaimana boleh dia pandu sampai macam tu …tapi memang nasib baik tak terjun ke bawah terus…

#3

Untunglah dapat selamatkan tisu tandas…

#4

Sumpah ini adalah ikan yang paling bertuah yang pernah kami lihat!

#5

Siapa lagi yang mempunyai tuah begini?

#6

Ini tak tahu lah nak kategorikan dalam nasib baik atau nasib malang…

#7

Haha…pandai dia mengelak!

#8

Itulah sebabnya kami mengingatkan dengan tegas kepada orang yang menunggang motor untuk selalu memakai topi keledar…bayangkanlah kalau itu muka anda. Confirm habis bro!

#9

Sudah pastinya dua orang dapat diselamatkan pada hari itu!

#10

Korang pernah dapat ke macam ni? Diiringi dua awek jelita!

#11

Mamat ni memang patut bingkaikan baju ini.

#12

Lagi sekali terbukti betapa terjaminnya keselamatan anda….jika memakai topi keselamatan…

#13

Terlampau dekat oi!

#14

Tak pernah kot nampak beri sebesar ini…untung sangat2!

#15

Terasa nak beli pulak kereta ini…teguh gitu!

#16

Nasib baik tuan empunya kereta ini tidak perlu berjumpa dengan pihak insurans dia…

#17

Cincin tunang yang telah hilang…sudah dijumpa kembali! Yeay!

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.. Terima Kasih! Media Viral

Sumber: mediahangat.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*