KERETA LAMBORGHINI INI MENGALAMI KEMALANGAN NGERI, NAMUN TIDAK ADA SATU ORANG PUN YANG MAHU MEMBANTUNYA, HANYA KERANA MAMAT NI YANG MEMANDU LAMBO TU!

Kereta Lamborghini Ini Mengalami Kemalangan Ngeri, Namun Tidak Ada Satu Orang pun yang Mahu Membantunya, Bila dapat Tahu Mamat ni yang Memandu Lambo tu!

Saat berada di jalan raya, kita tidak akan tahu apa yang akan terjadi selanjutnya. Sebagai sesama pengguna jalan, kita dapat terlibat, menyebabkan dan menjadi mangsa kecelakaan di jalan raya.

Sesekali ketika terjadi kecelakaan, sebagian besar dari kita akan dengan cekatan menolong mangsanya.

Di Thailand, sebuah kecelakaan maut kembali terjadi dan sekali lagi melibatkan kereta Lamborghini sebagai mangsanya.

Kereta Lamborghini memang dikenal sangat mewah dan mahal, namun ketika terjadi kecelakaan, tidak ada satu pun orang disekitar yang mamu membantu sang pemandu kereta.

Pada akhirnya, ada seorang jalanan yang menelepon bantuan kerana tidak sanggup. Beruntung si pemilik selamat dan hanya mengalami sedikit luka ringan. Polisi dan bantuan pun segera datang ke tempat kejadian.

Anehnya, mengapa tidak ada orang yang mau membantu? Sudah jelas pemilik kereta itu adalah orang kaya kan, mengapa tidak ada satu orang pun yang mau mengulurkan tangan?

Ternyata pemilik kereta adalah seorang sami. Di Thailand, posisi sami relatif tinggi namun yang mampu membeli kereta semahal Lamborghini itu aneh.

Alasan orang tidak mau menolong adalah kerana sami seharusnya di kuil membakar dupa, tetapi sami ini malah mengendarai Lamborghini jalan-jalan. Pantas saja tidak ada yang mau membantunya.

Sumber: Kopi O

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*